eryaman escort bayan, malatya escort bayan, ankara escort, kayseri escort, bursa escort, kayseri escort,
kız kardesimle evlendim
Ensest / 2 Ağustos 2017

adım murat hollandada yasıyorum hikayem bundan 6 yıl önnce başldı kız kardesim benden 2 yas küçük adı aysun ailem türkiyedeydi dayım vasıtasıyla gittim hollandaya neyse hikayeme geçeyim bir gün telofon geldi baban hasta gel diyordu annem hemen yıllık iznimi aalıp döndüm annem 38 yasında 1.69 boyunda fizigi düzgün bi kadın eve geldim annem her seyi anlattı aysun eniştemden ayrılmış babam dayanamayıp kalp krizi geçirmiş fazla dayanamadı 2 gün sonra öldü 40 flan yaptık ben 4 ay izin almıştım o gün aysunla muhabbet ediyorduk enişte başka biriyle kendi yatagında yakalamıştı aysun bende onu aldatıcam dedi olurmu dedim erkek olunca oluyor kadın olunca neden olmuyor dedi sen bilisin dedim bana yardım etsene dedi nasıl jigolo bulayım yani olur tamam sen bilirsin dedim bitane jigola ayarladım aysunu bir güzel sikti boynuma sarıldı beni öptü istersen sen yap beni dedi o gece aysunu 5 e kadar amlı götlü siktim ve aysunla aynı yatakta uyuya kalmışım sabah annem bizi öyle görünce bağırarak siz ne yapıyosunuz sapıklar dedi çok utanmıştım giyinip acelece evden çıktım saat gece 1 olmuştu pişmanlıkla sokakta dolaşırken aysunu arayım dedim telofonum kapalıymış açtım aysun mesaj atmış annemi ikkna etmiş 1 şartı varmış annemi de sikecekmişim hemen aysunu aradım geliyorum dedim eeve geldim…

abimden beklemezdim
Ensest / 26 Temmuz 2017

Ben 18 yaşında sarışın mavi gözlü 1.73 boyunda bir kızım.Babam gece işinde çalışıyor saat 20.00 da işe gider gece yarısından sonra 05.00 gibi eve gelirdi. Bi gün yine babam sıradan bi şekilde işe gitti.Annemde komşulardaydı. Abim geç saatlerde eve gelirdi. O akşam telefon açmıştı gelmeden önce.Evde kimse varmı diye sormudu bende ` benden başka kimse olmadığını söyledim ` 10 dakika sonra eve geldi. Yanındada Koray adında bi arkadaşı vardı. Eve o gün ilk defa içki getirmişti. Ben bunlar ne diye sorunca o da bana bıraz arkadaşla eğleneceklerini söyledi. Onlar eğlenirken bende odama geçip pijamalarımı giyip uzandım.Bi yarım saat sonra bide baktımki kapımın önünde abim ile koray beni izliyorlardı kapının deliğinden. Ben kapıyı açınca birbirlerin bakıp beni içeri ittiler sonra kapıyı kapattılar.Önce abim elini geceliğimden içeri sokmaya başladı. Ben onu itip ne yapıyorsun diye soruyordum sürekli oda bana sus izle diyordu korayda bacaklarımı tutuyordu. Ben abimi sürekli itmeye çalışıyordum. Aniden bide baktımki geceliğimin göğüs kısmını yırtıyordu. Ben ağlamaya başladım ama o durmuyordu. Sonra kilodumu indirip amımı okşamaya başladı. Ardından koray abimi geriye ekip yarağını amıma sokmaya başladı o zaman ilk defa bakireliğimi bozmuşlardı. Benim sürekli canım acıyordu bi isteksizlik içindfe bağırıyordum ama beni dinlemiyorlardı. Sırayla beni siktiler. Önce koray sonra da…

hep dusundugum sey gerceklestı
Ensest / 20 Temmuz 2017

P yengemı dusunup 31 cekıyordumslm hepınıze..ben 14 yasında erkeyım.bu olay dun aksam basıma geldı.hep yengemı dusunup 31cekıyordum.bu sefer daha dıkktlı ona baktım.sankı bu bakısımdan dayım bıseyler anlamıstı.yengem benım boyumdaydı.babam qamnnem ablam hepsı ve yegenım cay bahcesıne gııtıler ben bu sırada dısarda gezıyordum banada ablam soyledı ben yıne ev bos dıye hem porno ızleyeyım hepde akıtayım dıye eve gııttım.eve gırdım yengem bana basının agrıdıgını ve yatacagını soyledı.tam yatraga gıderken gordugumde ıncecık gecelık gıymıs ve goüs ucları cok bellı oluyordu ben bunları goruce azdım.odada dusundun dusundun kendı kendıme sen manyakmısın dedım ve kendımı toparladım.dısarı cıkayım dedım ve yengem ın yattıgı odanın yanında elbıselerımı gıyıyordum kı odadan hadıd ınleme geldı benım ıcıme kurt dustu ve odanın kapısı acıktı kenardan bakmaya karar verdım.yengem yuzu koyun yatmıs elı amına uzanmıs oyle orgazm oluyordu ben artık dayana mıyordum.sonunda odadan bıosey alma bahanesıyle gırdım.ama sıkım dık oldugunu anlamadım heyecendan.yengem bı gulumsedı bende sen uyuyormsun dedım.yıne gulumsedı.benden 1bardak su ıstedı.getırdım.yanınayanastım bırden buyuk bır hamle ıle benım sıkımı elınle tuttu ve sıkmaya basladı.ben yanına oturdum ıyıce emın olduktan sonra onun gouslerını oksamaya basladım ve kalcalarını elledım.o yalamaya basladı artık duramayıp.onun gotunu acıp hemen amına sokmaya basladım.artık dusundugum olmustu.bı yandan gouslerını oksarken bı yandanda o kıcına vurdudurarak amına verıyorudm.onun o…

Abimi baştan çkardım ve olanlar oldu
Ensest / 13 Temmuz 2017

Merhabalar ben hale başımdan geçen bir olayı sizere anlatmakistiyorum bundan 2 yıl evveldi ben ve abim ailemle antalyada teyzemlere tailegitmiştik benim birde kuzenim var ismi ayça her fırsatta bana senin abinedeliler gibi aşığım diyordu abimde hakkatten yakışıklı biriydi her neyseantalyayı bileniniz çoktur ben abim ve ayça lara sahiline indik ayça çantasındançıkardığı güneş kremini abime uzatıp sırtıma süremisin dedi ben biliyordum oabimi istiyor ama abimin bundan haberi yoktu abimde kabul etti ve kremi sırtınasürmeya başldı ayça biraz daha aşşağıya dedikçe abimin öünün kalkatığını gördümve abimimin gözlerinin içine baktım abimde davayı çaktı ve suya girip yüzmeyebaşaldıkakşam eve geldiğimizde annelerle teyzemler misafirlik için manavgatagideceklerdi bizde üçümüz evde yanlız kaldık sonra ben abimin yanına gidipsahildeki olayı anlattım kızım ben napayım istemeden kalkıyo dedi bende buherkeste olurmu dedim oda bana evet dedi neden sordun bu soruyu bana deyincebenimde sırtıma krem sürermisin dedim oda kabul etti ve sürdü abi kalktımı dedimhayır dediKızım neden ikide bir sorup duruyon bu soruyu bana dedi bende hiç öylesine dedimsonra ayçayla odamıza çekildik benim abim çok televizyon meraklısıdırtelevizyonun önününden bir dakka olsun ayrılmaz genelde reality sowları izlerbirde enb çok sevdiği proğram ise acun firarda herneyse benle ayça odada sohbetediyorduk ayçaya senin abime duyduğun duyguların aynısı bende de var dedim odabana nasıl…

annemi spor salonunda 2
Ensest / 7 Temmuz 2017

Selam annem mertle olan ilişkisinden 4 gün sonra. Spor salonuna gittik. sabahtı mert vardı içerde annemle dudaktan öpüştüler. Sonra annemle oturduk muhabbet falan. 3 tane adam geldi yeni yazılmışlar onlarda sabahçı. Annem “neyse ben artık giyineyim” dedi. Mert anneme “Nurtencim bayanlar kabini temizlenmedi erkekler kabinini kullanırmısın”dedi. Annemde benimle erkeklerin soyunma odasına geldi. Giyindik çıkarken yeni gelen 3 eleman girioydu. Anneme pis pis baktılar. 30 yaşlarındaydı 3üde mertin abisinin arkadaşlarıymış. Annem altına pembe kısa bir tayt giymiş. Üzeride kolsuz bi body giymişti. Salonda çalışmaya başlamıştık annem domaldıkça tangası götüne yapışıyor. Eğildikçe bodysinden müthiş frikik veriordu. Elemanlar annemi kesip duruyodu. Mertle bişey konuştular sonra mert kapyı kapattı. Ben içimden tamam film başlyor dedim. Yarım saat falan takıldık. Bişey olmadı. Sonra annemle soyunmak için soyunma odasına gittik . Elemanlarda arkamızdan geldi. Annem kırıta kırıta yürüyordu. Oda istiyordu anlaşılan. Annem bana “ben bir duş alıyım” dedi. Annem duşkabine girdi. Elemanlarda soyunmuş boxerla duruyorlardı.. Duş sırası bekliyorlardı sözde. Annem üstüne bir havlu sarıp çıktı. Adamlara baktı “kusura bakmayın da kaç tane oya varsa hemen tıkla ve gör.` oyalandım” dedi. Adam rica ederim dedi. Annem havluyu çıkardı. Altında pembe tangası vardı. Adamlar anneme bakıyor oda onlara ziyafet veriyordu adeta. Sarışın adam annemin yanına geldi. Arkadan beline…

ateşini söndürdüm
Ensest / 30 Haziran 2017

merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşında dul kaldı aradan 7 yada 8 ay geçti ben sürekli gidip geliyom her şeyleriyle ilgileniyom gün geçtikçe yakınlık duymaya ve yengemle beraber olmak için elimden gelen herşeyi yapmaya başladım ve birgün çocuklar uyuyorlar ikimiz tv izliyoz ışığı kapatmıştım ve yanına oturdum elimi omzuna attım ve hiç bir tepki vermedi yavaş yavaş göysüyle oynamaya başladım öyle bir döndükü tarif edemem döner dönmez dudaklarıma yapıştı ve bana dediki ben aylardır bu anı bekliyordum bu arada yengem çok güzel vede alımlı bakımlı bir kadındı.sevişmeye başladık neresini sıkıyorsam taş gibi sert ve emişirken alimi vajinesına soktum sadece su olmuş okadar ateşliki dudaklarımız birleşir birleşmez kadının ki sulanmış o gece sabaha kadar becerdim amından götünden ağzından 7 defa siktim ve o günden sonra hemen her gecede sikmeye başladım mükemmel şevişiyor vede anormal bir istekliydi 3 yıl sürekli siktim ve sonra evlendim evlendikten sonrada arasıra sikiyom halandahada sikiyorum telefon açıyom ayarlıyor gidip ateşini söndürüp çıkıyom.. Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

para ve kardesim
Ensest / 23 Haziran 2017

Selamlar ben ayhan 25yasinda ve denizliliyim oldum olası kardeşime ilgi duyuyorum biliyorumki kardeşimde bana duyuyor. kücüklüğünden beridir kucakladıgım zaman sikim tas gibi oluyor. kardeşim şuanda 14yasında iki sene önce gögüsleri iyice çıkmaya baslayınca beni dahada çılgına çevirmeye başladı onlar çıktıkca bende çaktırmadan ellemeye başladım ama kardeşim çakıyordu tabi ama bişey demiyordu. istiyordu biliyorum ama cesaret edip fazla bişey yapamıyordum.böylece iki sene gecti ve bundan üç ay önce benden 100YTL para istedi.ne yapacaksın bukadar parayı dedim lazım dedi lütfen annemler duymasın dedi.peki veririm ama bir şartım var dedim tamam vereceksen her istedigini yaparım dedi. söylemeye cesaret edemiyordum çünkü kardeşimdi. ama aklıma daha şeytanca bişey geldi bak sedef dedim şimdi uyuyacaksın ve ben ne yaparsam yapayım uyanmayacaksın dedim hemen kabul etti.ve uyumaya başladı beş dakika sonra sedef dedim ses çıkarmadı oyun başlamıştı bacaklarını dokundum irkildi ama ses cıkarmadı oksamaya basladım ve yalamaya ses yoktu o dimdik gögüslerine dokundukca çıldırıyordum ve gömlegini açıp meydana çıkardım yalamaya başladım yavaşca şortunu çıkardım ses çıkarmıyordu kutusu harikaydı ben zaman kaybetmek istemiyordum her an annemler gelenilirdi bacaklarını açtım oglanı dayadım birden abi yapma bakireyim dedi farketmez sen kendini bana bırak zevkin tadına çıkaralım dedim.ses çıkarmadı gevşedi biraz ben gögüslerini yaladıkca iyice actı biraz kaydırdım ve ucunu soktum…

Üvey kardesimle zevkli dakikalar
Ensest / 17 Haziran 2017

Merhaba ensest hikaye okurları sizlere kardeşim burakla yaşamış olduğum bir seks hikayeden bahsetmek istiyorum . Adım Leyla 1 70 boyunda 68 kilo kızıl saçlı fiziğine Güvenen bir kişiliğe sahibim Babam annemden Boşandıktan sonra ikinci evliliğini yaptı üvey annemin Burak adında bahsettiğim çok yakışıklı sempatik bir oğlu vardı Ben ondan 4 yaş büyüktum fakat Aramızda yaş farkının pek bir önemi yoktu ona karşı beslediğim bilgiler Gün geçtikçe artmaya başlamıştı bir gün annemle babam dışarı çıktığında ikimiz evde başbaşa kalmıştık uzun bir süre sohbet ettik gırgır şamata ardından bu gırgır şamata yavaş yavaş seks muhabbetlerine dönüştü ve bana daha önce hayatımda sevgilim olup olmadığını sordu Ben de illa ki herkesin hayatında sevgilisi olmuştur deyince ben o anlamda değil hiçbir erkekle birlikte oldun mu diye sordu. Ben de kendisinden gizlemek istemedim ve üniversitedeyken bir erkekle birlikte olduğunu ve Kızlığımı ona verdiğimi söyledim bu durum karşısında biraz şaşırmış olsa da şaşkınlığı pek fazla sürmedi Sanki daha önceden biliyormuş gibi hem Neyse sohbet böyle ilerlerken Burak içerden iki tane bira getirdi Bünyamin biraya Alışık olmadığından bir şişesi bile beni bayağı bir çarpmıştı ayakta duramayacak kadar kötü durumdaydım beni omuzuna alıp kendi yatağına götürdü üstüme kendisinin Yorganı örttü ve tam kapıdan çıkacakken Burak gitme yanımda dur…

yengemi patlattım
Ensest / 11 Haziran 2017

Slm ben ankaradan sedat arkadaşlarım kısaca messi derler ben uzun boylu yakışıklı bir delikanlıyım neyse hikayemi anlatayım birgün dayım iş için istanbula gitti yengemlerin evide bize yakındır yengem 3 çocuklu 165 boyunda balık etli türbanlı bir kadındır neden olduğunu bilmem ama ben 2 senedir yengemi sikmek istemişimdir onu hayal eder 31 çekerim dayım iş için gitti ve 1 aykalacaktı 10 gün sonra yengem beni çağırdı dayım yengemi bana emanet etmişti neyse bende gittim gidince bu sefe onu siknen lazındı çocukları yatırmışı ve beni bekliyordu musluğu tamir etmek için bende gittim ve orda kalacağımı söyledi bende pk dedim annemlerede söyledim sonra onlarda ok dedi ben de musluğu yapıyordum ve yengem geldi çay getirmişti ve birde sikime çay döküldü hemen pantlonumu çıkardım ve kilodumuda çıkardım hemen yengem soğuk su dökmüştü ve sikimi tutuyordu ben utandım yengem utanma bişey olmaz dedi sikim sert olmuştu ve birden boşaldım yengem akan menilerimi emiyordu ve ben kudurmuştum yengem onu sikmem için herşeyi hazırladığını söyledi bende yanan sikimim acısı nı çıkaracaktım hemen soyundu ve birden bir ses geldi ve baktım dayımın kızın esraoda 11 yaşında yaşına göre olgun seslerden olacakki uyanmıştı ve onuda aldık soyduk acımadan ammına koydum esranın ağılıyodu hayır diyordu ama işm işten geçmişti artık…

Ablamı sonrada arkadaşını siktim
Ensest / 4 Haziran 2017

Ablamı sonrada arkadaşını siktim. Merhaba ensest hikaye okurları, sizlere güzel bir seks hikaye sunuyorum bana göre özel ve anlamlı bir sex hikayesi olduğunu düşünüyorum artı güncel erotik hikayesi olarakta bakabilirsiniz. Fakat okumanızı kesinlikle öneriyorum. Benim için söylediğim gibi özel bir seks hikayesi sizleri aşırı derecede memnun edecek bir şekilde yazıldı. Okuyan herkese seksli ateşli dakikalar dilerim. Herkese selam arkadaşlar şimdi anlatacaklarımı yadırgayabilirsiniz ama sikimde değil yine olsa yine yaparım, O gün oturduğumuz muhitteki parkta oturuyoruz arkadaşlarla bende evde kimse yok diye biliyorum ailem düğüne gitti diye eve gidiyorum oturup sikiş hikayesi falan okurum 31 çekerim hesabına çıkıyorum yukarı ablam evde başka kimse yok. Eve geldim anahtarımla kapıyı actım icerde bir inleme sesleri; eve girdim sessiz bir şekilde annemlerin yatak odasından sesler geliyor ablam yatakta biriyle sikişiyor ablam domalmış adam da arkasına geçmiş seri şekilde sokup çıkartıyor. – aşkım uff ıhh sik işte – aşkım dur yavaş yavaş gireceğim tamam – ahh ahhh çok zevkli aşkım kocacım sik beni evet– evet hayatım orospum benim . diye konuşuyorlardı. Hafif görmek için kafamı uzattığımda göz göze geldik ablamla. Bana bakarken bir farklı baktığını hissettim. Kafamı içeri çektim. Mutfağa gittim. Biraz garip olmuştum. Ablam mahalledeki kızlardan biraz farklı giyinirdi Aşırı seksi giyinir ailemde buna pek…