Porno izlerken yakalanan kadın üstüme atladı

Merhaba porno hikaye okurları sizlere porno izleyen bir kadını yakalamamla başlayan ateşli bir sikiş hikayemi konu edeceğim. Delirticem sizi resmen bu hikayemde çünki hikayem gayet ve fazlasıyla açık diyebilirim. Boşalmanız an meselesi bu hikayeyi okuduğunuz zaman. Fazla uzatmadan hikayeme geçmek istiyorum tüm seks hikaye severlerine keyifli dakikalar..
Selam arkadaşlar. Harika bir Sex Hikayeleri ile sizleri de çıldırtmak istiyorum. Ben bilgisayar tamircisiyim. Bu benim hayatımda yaptığım en iyi işlerden biridir. Bu nedenle de kendime bir dükkan açtım. Genelde müşterilerim bayandır çünkü erkekler böyle sorunları kendileri halledebiliyorlar. Neyse oturduğum apartmanda da herkes bu işi yaptığımı bildiği için bazen benden yardım isterler. Üst katta oturan Mehmet Abi bir gün apartman çıkışında denk geldi ve evdeki bilgisayarlarında bir sorun olduğunu benden de onu halletmemi rica etti. Ben de hiç sevmem bu adamı. Eşinin adı da mahallede kaşara çıkmıştı zaten ama yine de komşu diye kırmadım ve tamam abi hallederim dedim.
Evlerine gittiğimde kadın yalnızdı. Yine o kaşar hallerini takınmıştı. Ben de bilgisayara format attıktan sonra aklıma bir fikir geldi ve bilgisayara bir program kurdum. Kadın ne yapsa onu izleyebilecektim artık. Daha eve gider gitmez bir baktım kadın ne yapıyor diye porno izliyordu azgın orospu. Ayrıca başka erkeklerle de chat yapıyor kocasını aldatıyordu. Bunu görüce ben dururmuyum hemen bilgisayarına bağlandım ve ben de yazmaya başladım. Bu yine beni aradı ve bilgisayarının bozulduğunu söyledi. Hemen gittim evden kontrol ettim bevet kapalı görünüyordu. Ben de evlerine gittim tamir etmek için. Ama bilgisayarda bir sorun yoktu. Kadın fark etmiş benim be halt yediğimi kendini siktirmek istiyordu. Sikiş Hikayeleri
Bana çay ikram etmek istediğini söyleyince kabul ettim. Ama hatun azgın durmuyor kıçı başı sürekli oynuyordu. Kendi isteğiyle karşımda bir anda soyunmaya başlayınca ben de daha fazla dayanamadım ve bu kaliteli orospuyu fena halde siktim. Amını ve götünü iyice siktikten sonra ağzına verip boşaldım. Kadın zaten doymak bilmiyordu. Yani bu bizim ilk ve son seksimiz olmayacaktı. Bundan sonra yaşanacakları da detaylı olarak buradan sizlere anlatacağım. Şimdilik bu orospunun göğüslerini hayal ederek 31 çekebilirsiniz.

Etiketler:, , , , ,